Rabu, 24 Februari 2010

KEJOHANAN YANG AKAN DISERTAI OLEH PLN KELANTAN 2010

Persiapan atlet remaja kelantan untuk Sukma 2010 Melaka sedang giat dipertingkatkan..Atlet2 remaja kelantan akan memberi sepenuh perhatian terhadap persiapan dan juga berusaha untuk meletakkan nama Negeri Kelantan walau pun tidak berpeluang untuk memenangi pingat Emas Sukma Nanti,namun akan berusaha untuk mendapatkan sekurangnya Gangsa dalam acara berpasukan.
Pelapis Kebangsaan Al Ghazali sekarang sedang giat berlatih dibawah kendalian Coach kan Edy di serantau zon Utara dan sekarang berada di bukit Jalil dibawah pasukan pelapis untuk persiapan ke kejohanan ACC di UAE nanti.
Insyaalah 2 atlet remaja kelantan akan mengikuti jejak Wan Shazwan,Mohamad Al ghazali dan juga Nur Ezuwanie ke Pusat latihan Pelapis serantau.Ishraq Zaim b.Mat Salleh dari SMK LOng Ghafar dan Mohamad Aminuddin Baki B.Zahari pelajar SMK PIntu Gang akan ditawar ke Pelapis serantauj di IPoh...manakala Raja Mohd Putra Taqiuddin (SSBP) dan MOhamad Aqran b.Ahmad Kamal pelajar SMK Pintu Gang akan ke Akademi serantau zone Utara.

KEJOHANAN YANG AKAN DISERTAI OLEH PLN KELANTAN:
1. kEJOHANAN BERBASIKAL TRACK PLN - VELODROME CHERAS 18 - 21HB.MAC.
2. KEJOHANAN BERBASIKAL SPORTEXCE ROAD - PERLIS 26 - 29HB.MAC.
3. KEJOHANAN BERBASIKAL SPORTEXCEL ROAD - MELAKA -7 -9 MEI.
4. PRA SUKMA 2010 - MELAKA
5. SUKAN MALAYSIA KE 13 DI MELAKA 10 - 19 JUN....

diharap dengan pendedahan atlet2 remaja ke Pusat pelapis serantau akan memperkemaskan lagi Pasukan kelantan dalam cabaran untuk mendapatkan pingat dalam Sukan MAlaysia Nanti.

Sokongan dari peminat2 berbasikal amat di perlukan bagi persediaan atlet remaja ini yang akan membawa nama Negeri Kelantan ke Sukan MAlaysia nanti..

sekian

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Atlet Berbasikal Remaja Kelantan

Atlet Berbasikal Remaja Kelantan

Ali....shafiq.....team sprint

Ali....shafiq.....team sprint

Macam style....time layan lepokkk>>>

Macam style....time layan lepokkk>>>

Team Pursuit di kejohanan berbasikal track PLN,velodrome ipoh 2 - 5 julai 2009....

Team Pursuit di kejohanan berbasikal track PLN,velodrome ipoh 2 - 5 julai 2009....